چشم انداز سطحی

امروزه به طور گسترده، آنچه که می بینیم، تلاش سطحی برای
ایجاد یک برند است. و نتیجه آن چیزی است که می توان انتظارش را داشت: چشم انداز سطحی و فاقد انگیزه

اشتباهات بازاریابی

شرکت های خدمات مالی معمولا بر روی بازاریابی قوی تمرکز ندارند. در واقع، امروزه بسیاری از آنها بخش های بازاریابی کمی دارند یا اصلا ندارند.

فرهنگ کسب و کار

امروزه به طور گسترده، آنچه که می بینیم، تلاش سطحی برای ایجاد یک برند است. و نتیجه آن چیزی است که می توان انتظارش را داشت: چشم انداز سطحی و فاقد انگیزه

برندسازی شهری

تقریبا هیچ کدام از شرکت ها ارزش پیشنهادی قانع کننده و متمایزی که به تصمیم گیری ختم شود، ندارند. تعداد کمی از آنها دلیل قانع کننده و ویژه ای برای انتخاب خود به مشتری می دهند

گسترش دانش برند

امروزه به طور گسترده، آنچه که می بینیم، تلاش سطحی برای ایجاد یک برند است. و نتیجه آن چیزی است که می توان انتظارش را داشت: چشم انداز سطحی و فاقد انگیزه

انتقال ارزش ویژه برند

امروزه به طور گسترده، آنچه که می بینیم، تلاش سطحی برای ایجاد یک برند است. و نتیجه آن چیزی است که می توان انتظارش را داشت: چشم انداز سطحی و فاقد انگیزه

اهمیت شناسی برندسازی

امروزه به طور گسترده، آنچه که می بینیم، تلاش سطحی برای ایجاد یک برند است. و نتیجه آن چیزی است که می توان انتظارش را داشت: چشم انداز سطحی و فاقد انگیزه

تغییرات بزرگ در برندهای عاطفی

نقش برندها، برندگذاري و عوامل فني وب سايت در اقتصاد امروزي که به صورت جهاني و ديجيتالي درآمده، توجه قابل ملاحظه اي را به خود جلب کرده است. شرکت هاي امروزي کاملا با تمام عناصر کسب و کار آميخته شده اند

نقش برندها، برندگذاري و عوامل فني وب سايت در اقتصاد امروزي که به صورت جهاني و ديجيتالي درآمده، توجه قابل ملاحظه اي را به خود جلب کرده است. شرکت هاي امروزي کاملا با تمام عناصر کسب و کار آميخته شده اند

اطلاعات بیشتر

برند سازی

کلمات مالی انفعالی مانند "تجربه"، "نظم و انضباط" و "قابل اعتماد" فراوان است و اغلب در شرکت ها به جای یکدیگر استفاده می شود.
تقریبا هیچ کدام از شرکت ها ارزش پیشنهادی قانع کننده و متمایزی که به تصمیم گیری ختم شود، ندارند. تعداد کمی از آنها دلیل قانع کننده و ویژه ای برای انتخاب خود به مشتری می دهند. تعداد کمی هم از تکنیک بیش فروشی به مشتریان فعلی خود استفاده می کنند، زیرا اغلب آنها انگیزه ای برای این کار ندارند. با اینکه دفاتر آنها ممکن است پیچیده و شیک باشد، اما وب سایت و ضمانت آنها قدیمی است. در حوزه ای که ارزش و فرصت برای مشتریان به حداکثر می رسد، حیرت انگیز است که اکثر برندهای خدمات مالی بزرگترین دارایی خود را تحت فشار قرار می دهند.
تقریبا هیچ کدام از شرکت ها ارزش پیشنهادی قانع کننده و متمایزی که به تصمیم گیری ختم شود، ندارند. تعداد کمی از آنها دلیل قانع کننده و ویژه ای برای انتخاب خود به مشتری می دهند. تعداد کمی هم از تکنیک بیش فروشی به مشتریان فعلی خود استفاده می کنند، زیرا اغلب آنها انگیزه ای برای این کار ندارند. با اینکه دفاتر آنها ممکن است پیچیده و شیک باشد، اما وب سایت و ضمانت آنها قدیمی است. در حوزه ای که ارزش و فرصت برای مشتریان به حداکثر می رسد، حیرت انگیز است که اکثر برندهای خدمات مالی بزرگترین دارایی خود را تحت فشار قرار می دهند.
تقریبا هیچ کدام از شرکت ها ارزش پیشنهادی قانع کننده و متمایزی که به تصمیم گیری ختم شود، ندارند. تعداد کمی از آنها دلیل قانع کننده و ویژه ای برای انتخاب خود به مشتری می دهند. تعداد کمی هم از تکنیک بیش فروشی به مشتریان فعلی خود استفاده می کنند، زیرا اغلب آنها انگیزه ای برای این کار ندارند. با اینکه دفاتر آنها ممکن است پیچیده و شیک باشد، اما وب سایت و ضمانت آنها قدیمی است. در حوزه ای که ارزش و فرصت برای مشتریان به حداکثر می رسد، حیرت انگیز است که اکثر برندهای خدمات مالی بزرگترین دارایی خود را تحت فشار قرار می دهند.
جوایز
0
زنجیره
0
کاربران
0
مشتریان
0

ويژگي هاي برند اينترنتي و وب سايت ها و تاثير آن بر اعتماد و وفاداري مشتريان
نقش برندها، برندگذاري و عوامل فني وب سايت در اقتصاد امروزي

تقریبا هیچ کدام از شرکت ها ارزش پیشنهادی قانع کننده و متمایزی که به تصمیم گیری ختم شود، ندارند. تعداد کمی از آنها دلیل قانع کننده و ویژه ای برای انتخاب خود به مشتری می دهند. تعداد کمی هم از تکنیک بیش فروشی  به مشتریان فعلی خود استفاده می کنند، زیرا اغلب آنها انگیزه ای برای این کار ندارند. با اینکه دفاتر آنها ممکن است پیچیده و شیک باشد، اما وب سایت و ضمانت آنها قدیمی است. در حوزه ای که ارزش و فرصت برای مشتریان به حداکثر می رسد، حیرت انگیز است که اکثر برندهای خدمات مالی بزرگترین دارایی خود (برند خود) را تحت فشار قرار می دهند.

تغییر نام برند و عوامل موثر در انتقال ارزش ویژه برند

تغییر نام به منظور افزایش تقاضای یک برند در بازارهای جدید انجام میشود


دیوید روبرت معاون اول استراتژی بازار در شیکاگو می گوید
یکی از دلایلی که نیسان ضرر داد اینست که شرکت نیسان تقریباً 1000 دلار در هر خودرو به خاطر ضعیف شدن برند از دست داد

ایجاد و حفظ نام های تجاری
سرمایه گذاری برای توسعه نام تجاری به سرمایه گذاری هنگفت و بینش مدیران اجرایی نیاز دارد

مبتدی
تومان49


  • برندسازی نیاز امروز شهر ها
  • رونق اقتصادی
  • توسعه دانش،گشایش اقتصادی
پیشرفته
تومان119


  • زمان گسترش و توسعه برند
  • طراحی لوگو کسب‌وکار و سه راهکار جهت تحقیق
  • اثر انگشت هرنفر متفاوت است

نام تجاری دارایی های یک شرکت است

یک استراتژی نام تجاری قوی برای سهام داران، ارزش ایجاد کرده و
همچنین نخبگان را به کار جذب می کند. اما از آنجا که یک الگوی استاندارد برای محاسبه ارزش نام تجاری وجود ندارد، درک میزان ارزش آن مشکل است.

Client 1
Client 2
Client 3
Client 4
Client 5
Client 6

فراتر از عنوان یک نام تجاری قوی

یک نام تجاری قوی حداقل به مصرف کنندگان می گوید که چه انتظاری از یک محصول می توانند داشته باشند
نام های تجاری یک اسم خاص و بسته بندی محصول نیستند. نام های تجاری انحصاراً از طریق تبلیغات جذاب یا استراتژی بازاریابی هوشمند توسعه نمی یابند.

امروزه به طور گسترده، آنچه که می بینیم، تلاش سطحی برای ایجاد یک برند است.

...

به گمانم بازاریابی و اتخاذ روش درست برای موفقیت در بازار، از دو بخش کاملاً

...

اکنون که وارددنیای پرتلاطم جدیدبایک اقتصادنوظهور می شویم،جنگ های بازاریابی

...

انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید